Oranjebal

ik ben lid NAV of VJAN
Click here for English text

Oranjebal
Op zaterdag 25 april 2020 organiseert de Nederlandse Adelsvereniging, in samenwerking met de Vereniging van Jongeren van Adel in Nederland, voor haar leden, alle leden van de Nederlandse adel, hun partners en meerderjarige kinderen het Oranjebal. Dit druk bezochte feest vindt ook dit maal plaats in het Kurhaus. Na het enorme succes van het Oranjebal in 2015 wordt ook dit jaar een grote toeloop verwacht.

Weekendprogramma's
Het bal wordt omlijst door twee weekends, waarin de nadere ontmoeting, gezelligheid en uitjes centraal staan. Voor (potentiële) VJAN leden (18-35 jaar) vindt van 23 tot 26 april het internationale IWE plaats. 35 Jaar en ouder heeft van 24-26 april een eigen driedaags programma.

Aanmelden
Op het Oranjebal zijn alle meerderjarige leden van de Nederlandse adel welkom. Uw partner, introducé(e) en niet-adellijke kinderen zijn ook van harte uitgenodigd en kunnen, indien u lid bent, gebruik maken van de ledentarieven.

U kunt zich tot en met 25 maart aanmelden voor het Oranjebal en (delen van) de Weekends door middel van dit formulier. Het geniet de voorkeur uw ingevulde formulier te retourneren aan oranjebal2020@adelsvereniging.nl. Uw aanmelding is compleet na retourzending van het inschrijfformulier en voldoening van het totaalbedrag op NL88 ABNA 0521 0124 57 ten name van de Nederlandse Adelsvereniging. Vermeld bij uw betaling uw volledige naam en uw telefoonnummer.

U kunt het formulier ook downloaden, afdrukken en per post (gebruik dit formulier) retourneren aan het secretariaat (Parkweg 1a  |  2585 JG  |  Den Haag). Mocht het u onmogelijk zijn om één van deze twee wegen te bewandelen, dan kunt u een papieren formulier aanvragen bij de secretaris (secretariaat@adelsvereniging.nl of 06-53755610).

Logeren in het Kurhaus
In het Kurhaus worden tot 25 maart kamers vastgehouden die u, zolang de voorraad strekt, zelf kunt reserveren via deze link

Persaanvragen zullen niet worden gehonoreerd.

Meer informatie of bijzondere wensen
Voor meer informatie kunt u zich wenden tot oranjebal2020@adelsvereniging.nl.